Jak przebiega proces naprawy/konserwacji ekspresu automatycznego w naszym serwisie?
Jak przebiega proces naprawy/konserwacji ekspresu automatycznego w naszym serwisie?
Każdy ekspres, który do nas trafia jest diagnozowany przez naszego technika w najkrótszym możliwym czasie.
Nasz technik w pierwszej kolejności dokładnie ocenia stan techniczny i rozkłada maszynę na części pierwsze.
Kiedy proces diagnozy dobiegnie końca serwisant kontaktuje się z klientem w celu poinformowania o przyczynie usterki oraz koszcie naprawy.
Wtedy właśnie klient ma możliwość podjęcia decyzji czy maszyna ma zostać naprawiona czy rezygnuje on z naprawy.
Pamiętajcie, że szybkie diagnozy na miejscu (o co często proszą klienci) nie są najlepszym rozwiązaniem ponieważ dopiero pełne sprawdzenie wnętrza urządzenia pozwala ocenić jego stan i dokładnie zdiagnozować problem.
Jeśli decyzja już zapadła a maszyna ma zostać naprawiona zgodnie z wyceną nasz technik zabiera się za naprawę/przegląd/wymianę zużytych części.
Po naprawie urządzenie jest poddane testom, które potwierdzają, że działa ono poprawnie.
Nasz technik mając pewność, że ekspres jest sprawny składa go dokładnie i w przypadku przeglądu przekazuje go do kompleksowego czyszczenia.
Ekspres jest dokładnie czyszczony z zewnątrz, usuwane są osady kawy, mleka oraz kamień.
Kiedy maszyna jest już gotowa aby wrócić do swojego właściciela, klient jest informowany o tym drogą telefoniczną lub SMS.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług oraz zapoznania się z ofertą produktową.
Nie ma jeszcze komentarzy.