Wizyta w serwisie – Fuerra

Wizyta w serwisie

Wizyta w serwisie

Dzień dobry w środowy poranek.
Jak wygląda naprawa ekspresu do kawy? ?
Ile czasu będę musiał/a czekać na naprawę?
Te i wiele innych pytań zadają klienci przynosząc swoje urządzenia do naszego serwisu. ?
Wizyty w serwisie są jak najbardziej uzasadnione ponieważ większość z nas posiada ekspresy do kawy. ☕️
Czasem jednak nasze sprzęty wymagają naprawy bądź przeglądu. ?
Na takie problemy przychodzą nasi technicy od przywracania życia ekspresom do kawy.?
Naprawa to przeważnie tańsza opcja niż zakup nowego ekspresu.?
Przynosząc urządzenie do naszego serwisu zapytamy o przyczynę wizyty. ?
Interesuje nas jakie usterki wystąpiły w ekspresie podczas jego użytkowania. ?
Po zapoznaniu się powodem wizyty poprosimy o Państwa dane kontaktowe oraz udzielamy informację o czasie oczekiwania na naprawę. ?
Obecnie czas ten wynosi 7-10 dni roboczych.
W tym czasie nasi serwisanci diagnozują urządzenie. ?
Sprawdzają techniczne przyczyny wystąpienia problemu po czym informują o nich klienta telefonicznie. ☎️
Klient wówczas ma prawo do podjęcia decyzji o naprawie urządzenia bądź rezygnacji z niej. ?
Ekspresy, które przeszły przegląd są myte i czyszczone aby w jak najlepszym wstanie wrócić do swojego właściciela. ?
Jeśli Twój ekspres jest już gotowy do odbioru zostaniesz o tym fakcie poinformowany poprzez SMS. ?
Nasi technicy podejmują się naprawy wszystkich ekspresów do kawy! ?️
Świat ekspresów nie ma przed nimi tajemnic. ??
Jeśli zmagasz się z ekspresowymi problemami dostarcz swoje urządzenie do naszego serwisu gdzie technicy profesjonalnie zajmą się Twoim urządzeniem. ?
, , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz